Ga naar de inhoud

Kwaliteit

De GGD regio Utrecht wil kwaliteit leveren en bereiken dat gemeenten, klanten en ketenpartners de GGD ervaren als een betrouwbare organisatie met deskundig personeel dat klantgericht werkt.

De GGD regio Utrecht heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Belangrijk  voor ons is:

  • Deskundig personeel: kennis van zaken, professioneel, onpartijdig, objectief; 
  • Betrouwbaarheid: zorgvuldig, afspraken nakomen, consequent, discreet;
  • Klantgericht werken: bereikbaar, flexibel, aansluitend bij denken en doen klant.
  • GGDrU voldoet aan de kwaliteitseisen die voor de GGD-sector zijn opgesteld in het HKZ-schema Publieke Gezondheidszorg en is hiervoor gecertificeerd door een onafhankelijk kwaliteitsinstituut dat onze organisatie jaarlijks toetst. Ons Kwaliteitsmanagementsysteem helpt om sturing te geven aan het continu verbeteren van onze producten en dienstverlening.