Ga naar de inhoud

Klachten en verbeterideeën

Wij doen ons best om zo goed mogelijk ons werk te doen. Toch kan het zo zijn dat u een klacht heeft.

Uw klacht.

Ik heb een klacht! En nu?

U kunt uw klacht op verschillende manieren aan GGD regio Utrecht kenbaar maken:

GGD regio Utrecht
t.a.v. Secretariaat Directie Klachtencoördinatie
Postbus 51
3700 AB Zeist

U kunt dit nalezen in onze klachtenprocedure.

Niet tevreden over de behandeling van uw klacht?

Gaat uw klacht over de zorgverlening? En bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Publieke Gezondheid.

Op de website van de Geschillencommissie vindt u informatie over welke klachten in aanmerking komen voor behandeling door de Geschillencommissie en wat de procedures en voorwaarden zijn.

Gaat uw klacht over andere zaken dan de zorgverlening? En bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot De Nationale ombudsman