Wij doen ons best om zo goed mogelijk ons werk te doen. Toch kan het zo zijn dat u een klacht heeft.

Ik heb een klacht! En nu?
U kunt uw klacht op verschillende manieren aan GGD regio Utrecht kenbaar maken:
- u maakt gebruik van het klachtenformulier en stuurt deze als mail naar ons door;
- u stuurt een e-mail naar klachten@ggdru.nl
- u stuurt een brief naar: GGD regio Utrecht
t.a.v. De Klachtenfunctionaris
Postbus 51
3700 AB Zeist
U kunt dit nalezen in onze klachtenprocedure (Lees voor) en op de pagina Klachtenfolder.
Niet tevreden over de behandeling van uw klacht?
Gaat uw klacht over de zorgverlening? En bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Publieke Gezondheid.
Op de website van de Geschillencommissie vindt u informatie over welke klachten in aanmerking komen voor behandeling door de Geschillencommissie en wat de procedures en voorwaarden zijn.
Gaat uw klacht over andere zaken dan de zorgverlening? En bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot De Nationale ombudsman.
- Dit artikel delen