Ga naar de inhoud
Zoeken

Klachten en verbeterideeën

 

Wij doen ons best om zo goed mogelijk ons werk te doen. Toch kan het zo zijn dat u een klacht heeft.

Ik heb een klacht! En nu?

U kunt uw klacht op verschillende manieren aan GGD regio Utrecht kenbaar maken:

  • u maakt gebruik van het klachtenformulier en stuurt deze als mail naar ons door;
  • u stuurt een e-mail naar klachten@ggdru.nl
  • u stuurt een brief naar: GGD regio Utrecht
                                                    t.a.v. De Klachtenfunctionaris
                                                    Postbus 51
                                                    3700 AB Zeist

U kunt dit nalezen op de pagina Klachtenregeling en op de pagina Toelichting op de klachtenregeling.

Niet tevreden over de behandeling van uw klacht?

Gaat uw klacht over de zorgverlening? En bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Publieke Gezondheid.

Op de website van de Geschillencommissie vindt u informatie over welke klachten in aanmerking komen voor behandeling door de Geschillencommissie en wat de procedures en voorwaarden zijn.

Gaat uw klacht over andere zaken dan de zorgverlening? En bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot De Nationale ombudsman